Fredag

Hejsan :D
Har inet skrivit på ett tag, hehe. Så nu skriver jag iaf. Igår på eftermiddagen va jag i stan med min moster <3. Det va jättekul, och jag fick min födelsedags present från min moster, en hammarby tröja. Den är jättefin och cool. Så nu har jag och Ida likadana :D Vi har bestämt att vi ska ha de på måndag. Sen åkte jag hem och sen hälsade vi på min favo hund, Tekla <333 Hon är såå sööt :D
Sen på kvällen så var jag med Julia och vi träffade Viktor, Simon och Niclas. Då gick vi till Lissebergs IP och spelade lite fotboll. Jag och Julia tittade på (a), men vi hade kul iaf ;)
Senare gick jag och Julia till Willys och köpte godis och varsin Red Bull. Sen åkte vi hem till mig och tittade på tv och hade kul :D
Idag har jag varit med pappa och Zac på haningen jakt klubb (HJK) och skjutit med hagelgevär. Det var kul, men jag får så ont i axeln när jag skjuter, eftersom jag inte trycker geväret mot axeln... Men jag sköt iaf lite och sen satt jag i solen och tittade på när Zac och Pappa sköt ;)
När vi kom hem så åt vi mat och sen så åt vi mat och sen spelade jag lite bandy med Zac och sen hade vi ett typ av vattenkrig. Som vanligt blev jag blötast och han blev inte blöt alls... Asså jag suger på vattenkrig men jag tycker att det är kul i alla fall ;)

Nu ska jag tagga, Hej då <333
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0