Hellhoe!

Hejsan.
Vad gör ni en sån här fin vårdag? Idah så var det (tack & lov) sista dagen på vår Tema vecka. Det har inte varit kul alls. Men jag ,
Sandra och Elin L (www.shesdollan.blogg.se) arbetade tsm. Vi 3 gjorde ett radioprogram. Det var faktiskt roigt. Men det var inte lika kul att få det redovisat. Sandra var AS nervös!!
Hon sa hela tiden "jag ska lägga mig ner på bänken".
Hela tiden hahaha. Men våra karaktärer var att jag (Sarah) var intervjuaren, Elin L Var James Watt (han som uppfann ångmaskinen, Ocg Sandra var en kolgruvearbetare som hette Clara.
 Nästan alla andra gjorde en tidningsartikel, och 2 st andra grupper gjorde en film. den ena gruppen gjorde faktiskt en riktogt rolig film. 
I slitet så var det sk "Bloppers". Det är när man får se på dem felaktiga tagningarna. i den gruppen så var Anes,Leo, Joel och Markus med. 
Den andra gruppen var inte lika kul. För att dem hade "glömt" sin sladd eller var det var, så den fick vi inte se på. :S
Men annars så har dagen varit riktigt skön, än så länge!! 


Puss oh Kram/// Supersnälla söt SARAH <3<3<3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0