Misslyckande?!?

Hejsan :)

Dagen började bra,, D
et menas med att jag fick sova tills 10 över 8 och sen så duschade j
ag och åt och gick till skolan. väl i skolan så
Gick allt skit snabbt! vi gick bara till klockan 2. tur det. Efter skolan så had Kamelen (Markur Atia) Låst sin cykel i min. Jag blir så Jäv*a förbannad.
Kan han inte bara Mogna.
Och då hade redan Sofia och Sandra och Juia Taggat.. Så jag fick springa ikapp dem efter att ,min kedja hade gått ur eller vad mn sägerpå cykeln. (palla?)
Men sen så skulle vi dra till fotbollsplanen. Men det blev typ 45 minuters tv tittande på Simpssons ist. Men väl efter det så kom vi iaf iväg till konstgräsplanen.
Det var roligt. men jag var tvungen att byt om från balerina skor och jeans kjol till shorts och gympa skor. Det blev ju att jag och sandra och sofia låg ocg solade ist. AS NAJS!!!
Men efter det så kom jag hem..
och då skulle vi åka och handla mat. inget specielt. Men sen när vi kom hem så var det dags att börja stressa om att vi skulle till brasan och att maten skulle bli färdig. V
i åt klyftpotatis och Flskfilé. Mummmss....
Men sen så stack mamma och Min bror till en kompis. då var jag ensam hemma. Sen så skulle vi mötas vid brasan. fast den var nedbrunnen typ MISSLYCKAT?!?
och Sandra kom inte :( :( :( FETT SYND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men nu slipper vi skolan i 2 veckor. Prao jao!!! Ni kan hitta ´mig vid ett café vid Gärdet som heter Himmelska Hundar. (ett hund Café) Varmt välkommna!!!

// Dags för A shot at love whit the ikki Twins. (Inspelat) Love.
Sarah :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0