Påsklov :D

Hejsan på er alla :P
Jaha, den här veckan har gått fort :) och det har varit en skön vecka. Hände en liten sak på syslöjden i onsdags... HAHAH, men det fattar nog bara de i klassen. Hur som helsat så har det varit  en bra vecka. På idrotten hade vi typ en vikarie som var kortare än mig!!! Asså han va stört kort och hade ingen ordning på klassen, men what ever. Vi körde typ kryssarkungen och det va nice. Eller ganska iaf :P
Idag, eller typ tidigttidigt imorse så åkte Sarah och Fia till Hemavan, med konfiramtionen, så jag var ensam i skolan:( nerå, jag hade ju andra att vara med. Jag var med Elin L på rasten och vi hade kul som vanligt :D
På tyskan fikade vi och åt lite godis och kakor och drack fanta. Gottgott :D
Och vilket väder det har varit idag, snacka om fint :) typ 15 grader har det varit och det kan man ju verkligen inte klaga på ;)

På söndag drar jag till Sälen, och ska vara där i en vecka, så hela påsklovet liksom. Det är typ 2 grader där och sol, så det blir najs :)

Saknar er redan Sarah och Fia <333



//Superduper Sandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0