Sommar??

Hejsan :D
Idaghar jag och min lillebror städat hela huset, duktiga som vi är :P Hahaha, och sen när vi var klara med det så gick jag till Elin för att hämta min väst och ja sen så gick jag och elin och köpte godis och sen bar det av till utsiktsberget :D där vi satt i solen och chillade och pratade om typ allt... :D Vi tog ganska mycket kort och det var ju en så himmla bra och fin dag idag. Helblå himmel!!! Det känns fan som om det är sommmar nu, men det är det ju inte men nästan :P
Jag och Elin hade i alla fall jättetrevligt och mysigt idag. Älskar dig gumman!
Senare på kvällen tittade jag på Robinson och bara tog det lugnt.
Pallar inte skriva mer nu, men lite blev det iaf ;)
Ha det bra tills vi hörs nästa gång.


//Sandra som väntar på Sommaren :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0