Hemma hos mormor och morfar <3

Hej Hej :'D

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag.. Men jag har verkligen inte pallat -.-'
Men nu är jag hos mormor och morfar i småland, Vetlanda.
Riktigt kul faktiskt. Idag så ska vi åka till Öland. Mormor och morfar har en husvagn som står där, På Klinta Camping, Köpingsvik.
Jätte mysigt. Det är en säsongsplats vid havet. Det tar inte ens 1 minut till havet <3 NICE elr whaat? :P
Vi åker när mormor slutar jobba, hon slutar vid 14.00, altså ganska snart :'D
Innan vi åker ska vi äta på Donken (löve donken).
Hoppas det blir fint väder på Öland, så att vi kan cykla in till Borgholm och shoppa ;)
Men jag har både mobilen, Systemkameran och internet med mig, så det är lätt att nå mig :P
Jag är där till den 27 och sen åker jag på Ridläger, Vedbände, för tredje gången :D älskar det! <3
Inte bara för att man får rida utan för personligheten!

Hittade ingen superbra  bild, men det här är typ inte alls mycket strand ;) Vattnet är helt blått, som utomlands också ;P
men nu ska vi packa in i bilen lite mer, vi hörs Sarah <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0