sol, bad,regn?

Hejsan :D

Tyvär kan jag inte ladda upp bilder, för datan är lite seg -.-'
Men jag mår bra, och som alla kanske vet så är det en brö från Kalmar till öland, Men Sandra visste inte det. haha, hon trodde det var en färja som gick över men det är helt okej, alla kan inte veta allt <3 :')
just nu sitter jag i förtältet och myser <3
Det blir antaglien regn idag, Tyvär.
Men jag tror att vi ska åka längs kusten idag, eller inte.. Men ngt ska vi iaf göra ;D
Sandra är på västkusten tror jag.. vid götet för er som inte vet. Men jag tror iaf at hon ska till Liseberg.
Men nus ka jag sluta skriva, för det är så tråkigt att läsa långa texter i bloggar ;)
hejdå/ Sarah <3<3<3


En vacker bild från våran (mormor, morfar, jag) dagliga promenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0