Grönan

HEjsan igen, har inte bloggat på länge. Men jag har helt enkelt inte orkat bara :P

Igår hade vi skolavslutning, och den tog hundra år!!! men när den äntlignen va klar åkte vi till grönan. Och där åkte vi lite allt möjligt. När de typ skulle stänga så åkte vi insane, det va bara 5-10 min kö :O SÅ vi åkte iaf och den va skit kul :d När vi kom ner igen så frågade de om vi ville åka igen en sista gång med en gubbe (25-30 år) och vi ba: visst :D
Gissa vem som fick sitta brevid honom!? JAG :O Haha, och han va full som fan, och ba: är du rädd? Du kan hålla mig i handen och blablabla. Asså jag blev sååå sur på honom för han kunde inte hålla käften i 1 min så när vi stanade till typ högst upp så sa jag: Håll käften äckel. Jag pallar inte säga allt av vad han sa. Men han va äcklig som fan och full!

Idag ska jag hålla på och fixa iordning för min syrras student mottagning :D
GRATTIS MICHELLE!


Föresten måste bara säga att jag åker till Cypern på fredag och är där i 2 veckor :D Jag längtar som fan :D



Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0