Härligt väder?

hejsan :D

det finns många delade åsikter om dagens väder. En del tycker det är pis, för att man inte kan vara ute ochsola, och andra tkr att det är härligt. För då kan man krypa upp i soffan och läsa en bok med en varm kopp té.
Jag tycker att det är helt okej, visst vill jag ha sol första veckan på sommarlovet, men det är inget krav, jag gillar att sitta innne och kika på teve eller vara inne på datan.
Men idag så gör jag et undantag :D
Idag så har jag varit med mamma och min bror Simon och lämnat tbx en bänkskiv från vårat kök till ikea, och en blandare(kran). Bänkskivan var full med vattenskador och kranen läckte as mkt! IKEA SUGER?!!
Alltid så fattas det ngt :O Fett booring..

Men kvart i så ska jag gå till bussen, till Liljeholmen, för att jag ska dra till stan med Fia <3
Vi ska nog bara sitta och chilla på ett mysigt café, jag vill ha ett med stora soffor ;)
Och vi ska väl klämma in en liten låt kanske, Den här låten heter Dear mr President och är gjord av Pink.
Om ni lyssnar noga så hör ni hur bra och viktig texten är! En mkt bra och känslosam låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0