JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!


JAAAAAAAAAA!!
JAAAAAAAAAA!!

Vet ni? jag är världerns lyckligaste på hela jävla jorden!!
Vet ni vads jag fick????!!

JAG FICK EN SYSTEMKAMERA!!
Nikon D5000, Det är en av nikons nyaste och bästa kamera! Man kan tillochmed filma i HD!?
Fatta hur lyclig jag är!! <3 jaaaa.. och jag fyllcer inte ens år :P :D:D:D:D:D
Jag fick den av Björn <3
Det känns som  att livet är perfekt just nu. :'D
Jag har en digittal systemkamera, en rosa cykel, en laptop, mobil, hundar, katter och dem bästa vänner man kan få?!!

en bild på min nya älskling:
  som ni ser så kan man  rida skärmen hur man vill :'D
 Så ser den ut när mna fotar ;D
  Bästa saken i mitt liv nu? haha <3

ja, som ni ser så är den fin, <3 men idag så ska min älskling sandra komma hem.. jag har ingen aning om biken tid :P:P hopas hon inger när hon kommer hem!!! <3<3<3

Sarah <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0