Tur i oturen?

Hejsan..

Om rubriken så är det väl skönt att man slipper skolan i sisådär 10 veckor, men andra sidan så får man ju inte träffa alla underbara klasskompisar, Eller Sandra, som åker till CYPERN :( jag dör!
Jag ska altså vara utan henne i 2 veckor? hur ska vi klara detta? inte ens telefon kan vi prata i?
Hoppas du ser ut som en pepparkaka när du kommer hem :P

Och tack Elin Landgren (www.dollare.blogg.se) som gjort våran jätte fina blogg design <3<3<3
Och  igår kväll följde jag med familjen ut och kollade/spanade på vildsvin. Fett spännande. XD¨
jag tror vi såg runt 4 stycken, och typ 5 st små griskultingar. Och så såg vi massa rådjur, men dem är ju vaniga. men vi såg en stackars krake (rådjur) som hade  skabb, och så var den rejält halt på bakbenen :'(
det var riktigt hemskt att se!!!!
 <- klicka för att se större :'(

Men den kmr iaf attt dö snart. bli grismat. hehe.

Men nu sitter jag och väntar på att mamma kmr hem, så att jag får ngn att prata med ;P

Puss och hej Leverpastej // SARAH <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0