Hallooojjjj XD

Tjolahopps!!
nu tycker jag att det är dags för en bild på mig och sandra!!!! Sandra den lyckosten är på väg upp til SÄLEN!! japp SÄLEN!!!! hahaha. hon är typ framme klockan 23.00!!  men jag ska till småland imorgon.. efter skolan.. *längtar* vi har ju temavecka denna vecka.. och idag så var vi i bildsalen nästan hela dagen. vi skulle skapa en skulptur som vi sen skulle göra i lera.. Wihoo. jag blir alldeles barnslig när jag håller på med lera. Jag arbetar ihop med Sandra *OFC* och Elin Landgren. men först skulle vi ut och kolla på offentlig konst *jippie* NOOOOOT!!! vi gick ÄNDA till östberga och kollade på Grafitti som några skitungar hade sprejat i en tunnel!? kul va? Sedan på eftermiddagen så hade vi en tävling. den kallades KÄNGRUTÄVLINEGN?! det var matte. :( skiiiit svår. jag gissade på alla. :(. Men godnatt alla :-). 

//// puss alla Supersnälla söt Sarah. 



<-- Sarah           <-- Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0