FREDAG :D

Hejsan!!!
Idag hade vi So på morgonen och jag och Amanda var riktigt duktiga, vi har jobbat jättebra hela veckan. Så idag så slappade vi lite, hmm, eller typ 20 min men vi var ju klara så...:D
Sen hade vi typ svenska och då skrev vi klart våra krönikor. Sen hade vi typ tyska och som vanligt så chillade vi, skönt skönt. Efter lunchen hade vi engelska prov. Lite fusk och allt gick bra :D
När skolan var slut gick jag hem och chillade. Sen skulle vi äta middag hos min mormor och morfar. Och nu sitter jag här :P Imorgon ska jag se på melodifestivalen :D hoppas att någon bra vinner, men den bästa har ju redan åkt ur... HAhaha, Amy Diamond, hennes låt var ju bara för bra. Men det är det ju typ bara jag som tycker känns det som. Eller säkert alla tjejer som går i etan och tvåan och så :P hahah, jag och små tjejerna XD


//Superduper Sandra <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0