God Morgon

Hejsan alla som är vakna :P
Idag vaknade jag ganska tidigt, men jag håller typ på att bli jätteförkyld. Så det är inte så kul... Vaknade typ mitt i natten av att jag var alldeles täppt.
I alla fall tror jag att idag ska jag bara ta det lugnt, vi liksom inte bli mer förkyld, eftersom vi ska åka upp till sälen på torsdag. Och det har jag verkligen längtat efter, så jag får se till att jag inte bli sjuk nu. Men det ska jag nog fixa bra ;) Nu ska jag snart titta på ett OC avsnitt, men jag har inte hittat mitt favorit avsnitt en, "The Rainy Day". Det avsnittet är bara så bäst, är typ i miten av säsong 2 och då regnar det typ hela dagen i Orange Country. Och sen hänger Seth uppochner när han ska upp på taket och fixa/justera parabolen. Sen tappar han fästet och ramlar ner men han sitter fast i en lina och då när han hänger uppochner så kommer Summer och pussar honom, ÅHHH, det är bara så bra :D
Ska leta rätt på det avsnittet nu, så vi hörs;)

PS. Jag fyller snart 15 år!!!!

//Superduper Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0