Måndag

Idag va jag skittrött på morgonen, konstigt? hahah, nej jag är typ alltid as trött på morgonen. Men idag va jag typ tröttare än vanligt och då kan man verkligen säga att jag va trött. Sen gick jag med Elin till skolan, vi har alltid så trevligt asså. Pratar om ALLT, och det är verkligen kul. På förmiddagen hade vi Bild, och det är verkligen inte riktigt mitt ämne, sitta och måla och sånt skit i en timme och 20 min, nej tack! Jag gick nog föresten bara runt på bilden idag, som förra gången... Men jag låtsas iaf att göra nått, så jag tror att hon tror att jag jobbar. Och det är ju isf bra. På eftermiddagen hade vi No. Jag och Sarah tillverkade då Ansiktskräm och det va kul. Men vi gjorde lite fel här och där, men det rättade vi till bra iaf. Vi ska göra en reklamfilm till våran produkt på onsdag, ska bli skit kul. Vi ska typ göra en ganska töntig/överdriven reklam.
Nu ska jag titta på tv så hej då

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0