Nejmen.. titta en bikupekväll :O

Jaaa. hejsan alla. Jag orkar intew skriva en lång och rolig text. för all min text försvann 3 gånger!!! 3!3! såg ni?3!!!!! den första vart jätte bra. men den fösvann sen försvann det andra tråkiga och sen den sista skiit trista! jag DÖÖÖÖÖr som sandra säger. Men jag Superduper Sandra och Fia var duktiga idag! såg ni? DUUUKKKTGA. vi stod i Caféterian helt frivilligt. på bikupoekvällen. för er som inte vet vad det är så är det en kväll då alla barn pratar med sina kära lärare och vill höja sina betyg! hahahhaha. men jag orkar inte skriva mer om texten försvinner :S:S så godnatt alla barm :P

PS, Sadra i LÖÖÖÖÖVE you! <3<3<3


// Super snälla söt Sarah ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0