hahah, sarah hittade din text som du snackar om :P

Tjenare alla!!

Idag har superduper Sandra och Jag och Fisen Vart duktiga.. Ja hör här DUKTIGA!!!  Ovanligt? Nej men asså jag och sandra och fia hjälpte till helt frivilligt på vår bikupekväll. det innebär att man står i kassan när barn pratar med sina lärare och vill veta sina betyg! japp.. men jag och Sandra behöver ju inte prata med någon lärare, för att vi har ju MVG i ALLLLLLT!
Fasst det kunde ni väll räkna ut innan.. haha. XD det var inte så himmla mycket drag.. Men vi sålde en hel kartong med kokkosbollar!! Det ni! jaa.. Fia var tvungen at sticka :( hon skulle ha träning. Ni som inte vet vad hon går på så friidrottar hon och hon går i en specialgrupp som bara SPRIIINGER!!! knäppt.. hahahahah.
Jaja.. nog pratat om det. Idag så böjade vi halv nio.. vår senaste dag! inte för att det är så sent men man tar dagen som det kommer! Jag hade Franska med Jennie.. Ingen gillar henne. Den stackarn. :( Sandra och jag byggde vår kartong till våran acnekräm. Super fin tycker vi. det kan ju alltid komma en bild lite senare.
Jag tycker att det är jobbigt att läsa så här mycket text. Så jag slutar nu. Justeee.. gaaah vi har SO läxa till imorgon. Industriella Revolutionen 13 hela sidor. men det klarar man nog ska vi se.



Puss och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0