Skoldag :(

Hejsan!!!!

Idag var det en vanlig dag, haha som alla andra XD. Men iaf så idag så fick jag ett sms på morgonen av Sarah, hon är sjuk:( så det va inte så kul...
Ochnär jag tittade ut såg jag hur det snöade ute... inte kul. Asså det räcker med snö nu, nu vill jag ha vår och sen sommar:D Hade so på morgonen, och vi fick tillbaka våra läcförhör. Det gick väl sådär. Hade engelska idag också, det är så jävla tråkigt och läraren suger. hon är verkligen sämst. Och så ska vi ha engelska prov på fredag... måste öva:p haha, men det gör jag snart. Idag hade jag bara 20 minuter tyska och egentligen skulle jag haft 1 timme;) så det va najs.
Annars var det en helt vanlig dag. När jag kom hem började jag med att baka, havreflarn:D Det vart jättegott. Men nu måste jag plugga, hahah:P
Skriver ikväll igen när jag har sett på mästarnas mästare;)

//Superduper Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0