Tekniska museét

Hejsan allihoppa!!!
Idag var vi i klassen på tekniska museet. Då skulle vi titta på ångmaskiner, bilar och flygplan mm. Vi skulle skriva ner viktig fakta som vi hittade och man fick gå lite själv och leta och så. Och när jag satt och skulle titta och skriva ner fakta om någon bil så sa Harald; titta under bilen. Så jag tittade såklart och där under låg det en fejk-människa(docka) hah, gissa om jag skrek!?! HAHAHA, jag skrek högt som fan, det blev helt tyst. Det var verkligen så pinsamt!
Jag, Sarah och Elin gick och tittade med varandra och vi hade jättekul :DEfter att vi varit där en lång stund så gick vi till den roliga avdelningen. Där det men kunde ro och sånna saker mm. Så där tillbringade vi en stund och hade jättekul. Senare åt vi lunch och sen fortsatte vi med att hitta fakta.
På vägen hem åkte jag förbi södersjukhuset och "hämtade" hem pappa.
Idag var det final i Mästarnas Mästare, och som jag har sagt varje vecka så vann Per. Det var nog inte så otippat, men nu har han iaf vunnit;)

//Superduper Sandra <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0