Tjolahopps XD

Hejsaaaaaaaaan!!!!

Idag är jag glad!! jag är ju hos Mormor och Morfar i småland :D. jippieeee. äntligen. Men iaf. idag så vaknade vi typ vid 9 tiden.. kanske pga att jag fick ligga på en madrass som knirrade och knackade as mycket!!!!! alla kommernterade det på morgonen haha. men iaf idag har vi varit på stan :) eller i centrum hehe det finns inte så mycket affärer. det finns typ H&M åhlens, Khappal och b.YOUNG. Men det är väldigt mysigt. jag saknar sandra.. hon är ju i sälen :) kul för henne hahah. Men vi gick in i B.Young och hittade as mycket fina kläder. och jag fick en tröja av mormor *lycklig*. det var som en T-shirt fast med puffärm och lite vågit vid bröstkorgen! as fin. den är jätte sommrig. färgena är typ vit bakgrund och gröna,lila och rosa blommor :D sen så kom min kusin ner till stan. det var jätte trevligt. vi gick och fikade och sen åt vi på Chili Thai. det är som det låter en thai resturang muums. det var soligt idag! så jag hade min skinnjacka ist för min dunjacka. den är ju så klumpig :) men jag kan lägga ut bilder lite senare.

Pöss och kram// Supersnälla Söt Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0