Torsdag

Hejsan!!!
Idag hade vi en kort skoldag, bara tre lektioner. Så det var skönt, slutade 11.20 :D och då åt vi i skolan och sen skulle Fia öva/träna med skollaget i basket. Eftersom de ska tävla imorgon, så då skulle de öva att spela med varandra och så. Jag och Julia satt och tittade på och var ett "stöd" för Fia. Sen när de var klara hade jag och Julia kommit på att vi ville gå till Willys och köpa godis, så det gjorde vi. Haha, eller iaf jag och Julia, Fia köpte inget.
Sen gick alla hem och jag övade på engelskan. DEt känns som om jag kan det, men det vet man ju aldrig innan provet...
Hur som, helst idag hade jag tennis. Har typ inte haft det på tre veckor nu eftersom det har varit lov från tennisen v.8-9 och förra veckan hjälpte jag, Sarah och Fia till i skolan... Så det var iaf jätteskönt att få spela igen. Fast det gick inte så bra som det brukar, men det bruar aldrig gå bra när man har missat många tråningar.
När jag kom hem åkte mamma och jag till Willys och handlade lite. Och nu ska jag snart se på OC, VÄRLDENS BÄSTA SERIE. Asså jag lovar den äger allt!!! :D

//Superduper Sandra <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0