Tråkig måndag :(

Hejsan!
Jaha då var det måndag igen. De här dagarna har vi den jobbigaste skoldagen. Jättelånga lektioner och tråkiga... Idag skulle man bli klar med sin mot-bild på bilen. Hehe, jag hade såklart inte ens hunnit börja med den, så jag fick sätta  fart rikitgt ordentligt. Haha, men det klarade jag såklart bra :D. Men den blev inte bra, men hon sa att det var G. Asså hålla! ni skulle sett den bliden, det va typ en bild som en etta hade kunnat rita XD. Men men det var ju iaf G, och som sagt bild är verkligen inte mitt ämne. Hur som helst så blev jag iaf klar och det va ju det viktigaste.
Sedan hade vi svenska och så skulle vi typ sammanfatta en text och sen skulle man två och två berätta för varandra. Och sen skulle fem från klassen sammanfatta texten för hela klasen och ställa sig längs fram och så. Och gissa vem som såklart skulle få göra det?! JAG!!! Hahah, men det gick bra iaf.
På eftermiddagen har jag pluggat till engelska provet, som vi ska ha på fredag. Hahah, och när jag sitter och pluggar får jag sms av Sarah som också pluggar, fast till hennes franska prov ;) Så vi smsade lite iaf:)

// Superduper Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0