Ajjj, mina ben :O

Hejsan igen!
Igår hade vi sjöängsloppet :O och för er som inte vet så är det ett lopp som alla i min skola måste springa, det är 4,3 km och så får man betyg på det! Iaf så sprang vi det och Fia vann av tjejerna :D Och Sarah fick nästan Mvg ;D. Julia kom 1 sekund före mig :P
Iaf så när jag hade typ 200 meter kvar så började jag gå i typ 3 meter (jag hade sprungit hela vägen tills då!!!) Men sen ser jag att Zacs kompis Anton kommer mot mig på inlines och hejar på mig. Så han fick mig att börja springa igen :D och han peppade på mig jättemycket och sa; det är inte långt kvar nu!:D Sen när jag bara hade en liten bit kvar så sa Anton: Orkar du spurta nu? Så jag sa ja, och började spurta!!!:D Sen när jag kom till gruset så kom Fia och sprang med mig i slutet :D OCh jag sprang förbi en person på upploppet och så kom jag in i mål på en VG-tid :D Asså om inte Anton hade hjälpt mig så hade jag aldrig hunnit in till en VG-tid! TACK ANTON :D  

Föresten så sprang min lillebror på 17 min !!! Asså han va sjukt duktig. Han sprang typ 3 min bättre än förra året :O. Och han är inte så lång direkt, men när jag såg att han kom på upploppet så såg jag hur långa steg han tog :O

På kvällen sov vi alla (Fia, Julia och jag) hos Sarah:D Det va jättekul och jag pallar inte att berätta om allt, men vi hade såklart kul som vanligt!

Ska ut och spela bandy med Zac nu ;)

Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0