Farsta <3

idag så skulle jag egentligen åka och köpa presenter till mamma, men ingen orkade följa med. Dem är lite slöa :P
så jag gick hem ist. men så skulle jag följa med mamma och björn att handla, och när vi var färdiga så frågade björn om vi hade bråttom hem, och jag skrek jaaa.
Men seda när han sa "då kan vi ju inte åka och shoppa, syynd". jag ba "men jag skrek fel, vi har inte bråttom"
så vi åkte till Farsta, så vi skulle egentligen titta på ett par gympa shorts, men det blev ett par skor också, Fred Perry.
As fina! <3
Jag fick ett par shorts med, Adidas, jätte fna! <3 allt kan ni hitta på Stadium <3

 mina shorts, jag tkr iaf att dem är jätte fina <3

 Fred Perry skorna jag fick, as fina! <3

jag vet inte om ni sett min Rosa cykel? så ser den ut, kansek inte den bästa bilen, men men <33

Sarah <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0