från Lordi till en trallande norrman?

Hejsan.

Nu har jag komit på att Usc har utnämnt en ganska stor variation av vinnare! dem sista åren. Det har blivit från en hårdrockande haloween (Lordi) grupp till en trallande norrman (Norska smurfen? jag vet inte vad han heter). Detta är inte okej. tycket inte jag iaf.
Varför kunde inte Måns Zelmerlöv, eller Alcazar, som var perfekta disco pop grupper gå vidare.
MEn idag så var jag och SSJ i stan, det var SSS som köpte saker, fia köpte ett blått linne och en vitblårandig tunika av något slag, jag såg den inte på :P
Jag köpte en grå T-shirt med texten Save the World.
Sandra köpte ett par vita Shorts. As fina Allihop!

Men nu blir jag tvingad att gå och söka upp en herrelös hund. hm..
Men jag måste kila på en gång, för att ROBBINSSON-FINALEN börjar typ om 16 minuter, så jag sticker.
Wish me LUCK :P

Sarah <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, Jag tkr att du ; Sarah

bloggar as bra! jag läser er blogg så ofta jag kan, men här uppe i norrbotten så finns det inte så mkt el :D:D <3 blogga på du sarahh :D <3<3

2009-06-02 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0