I bilen på väg hem..

.Till STHLM

Äntligen hem till sthlm. eller egentligen inte äntligen, men jag r skit trött! jag vet inte hur jag kommer att klara morgondagens friluftsdag! jag kommer att kasta kulan, förlåt mig stöta kulan, 1 meter typ ;S.
Fast kula är inte min stora gren, haahahhaha.
Jag gillar mer att springa, ja det är typ det jag gillar. :D

Men nu sitter jag  bilen på väg hem från småland, jag har varit på vedbände och sovit där hela hrlgen, det är världens bästa stall! och ridläger: www.Vedbande.nu
Och jag måste upplysa alla hundägare, och alla andra som vill vara nära hundar, och som bor i stlm området mååste åka till gärdet och fika på Himmelska hundar! www.himmelskahundar.se
Himmelska Hundar är et café där du och din hund kan äta, eller bara ta en fika. Det finns mat både åy dig och din älskling!
Jag har praoat där i 2 veckor, så jag vet att det är suuuuper bra! Milla och Kate, dem som äger cafeét, är jätte trevliga, och dem gör supergod choklad kaka :P:P
Oc som ni kanske har läst nnan i bloggen, så ska ju jag på Vedbände ridläger i sommar! det är som att en dröm har gått i uppfyllelse! XD

Men nu kan inte jag skriva mer, för jag örjar må dåligt, och jag vill inte at ngn olycka ska hända i bilen XD.


Sarah <3<3<3
PS. det är as mkt kö i södertälje :( DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0