Måndag

Tjolahopp!
Idag så har jag såklart varit på min prao, dvs dagiset. Det va en lugn dag idag och jag och Jenny lekte med barnen. Vi spelade fotboll, "körde gris" och byggde sandslott i sandlådan. Det är så himmla kul med alla små barn, de är så söta! Idag fick jag vara med på de "stora barnens vila", vilket innebär att de äldsta barnen sitter och lyssnar på en saga för att typ varva ner och så. Sen så hade jag rast, det var skönt men jättesynd att jag och Jenny inte hade rast samtidigt : /. Men jag klarade mig ganska bra iaf ;) Haha, sen så typ lekte jag med barnen :D Och sen slutade jag och... då skulle jag ta spruta :O. Men det gick väl ganska bra iaf. 
Och nu typ sitter jag här vid datan :P  

Hej då på er alla *host* (hur många det nu är som läser våran blogg XD)



Sandra <333

Kommentarer
Postat av: Frida

jag läser din blogg kusin vitamin :)<3

2009-05-13 @ 16:31:49
URL: http://entrequatre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, va kul :D <3

2009-05-13 @ 18:50:03
Postat av: Frida

:)<3

2009-05-15 @ 19:13:09
URL: http://entrequatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0