Min FÖDELSEDAG <3

Hejsan

Idag är det en riktigt stor dag! Jag (sarah) fyller nämligen 15 år!
Fett roigt. så nu är jag hoss pappa, och gissa? jag fick en laptop! precis det jag önskade mig!
Det fick jag på morgonen, och sen när jag kom hem från promenixen med hunden så hade Pappa och Annika spelat in ett medelande till mig, då dem sjöng grattis, och så sa dem, under nalle Puh på stereon. så jag gick dit, och där var det kläder som jag hade önskat mig!! massor!! men ni får se bilder senare!
Och idag så har jag praoat. :)
I LÖÖÖVEN IT!
det är bääst! och jag tror inte att dem tkr att jag är en börda. Bara en bra medhjälpare.
Och nu hörde jag hur det smattrar på fönstret!! DET ÖSREGNAR!!
inte kul. nu sitter jag här och skriver på min nya laptop. <3

Pappa och jag med webbcamen.
Det blev inte så bra bild eftersom ljuset är så startk i bakgrunden


Men godnatt alla söta. Och ni som inte är så söta heller
/////// SARAH <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0