Mina presenter <3

Min älskade laptop. En Lenovo SL500!!

Jag fick en massa fina kläder också!! Bla:



Och av farmor fick jag ett halsband med vita stenar och ett glashjärta. och av Farfar fick jag 200 kronor, och av roffe och anita fick jag 500 kronor!!
Det var en jättebra födelsedag!!!
Och allt detta vr bara från Pappas sida! Jag undrar vad jag kommer att få av mammas sida!
Och jag ska konfirmera mig snart ju! och då kan man ju undra vad man kan få då hehe, men pappa och annika hr ju köpt en data för många tusen kronor så då får jag nog inget i konfa present, men det gör absolut ingenting!! <3

Sarah <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sarah. Hos pappa finns ett paket från farfar o mig. En konfirmationspresent som jag hoppas du tycker om. Kram /farmor..

2009-05-24 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0