Pallar inte skriva någon rubrik :P

Hejsan!!!
Idag skulle Zac (+hela örby is) vara med i en innebandy tunering som va i Skärholmen. Så jag följde i alla fall med, för typ första gången på skit länge. Men det va mest för att jag skulle gå och shoppa med mamma som jag förljde med. Och jag och mamma hade trevligt när vi gick runt från massa olika affärer. Och jag köpte ett par jeans från JC. Men sedan så var vi tvugna at gå till hallen och titta på Örbys första match. Som kanske inte slutade så roligt... Det andra laget vann. Sen gick jag och mamma och började att titta i affärer igen. Och sen så hade jag köpt 2 st klänningar, en från Gina Tricot och en från... äh det kommer jag inte ihåg. Kan skriva när jag kommer på det. (Om det nu är så intressant XD ?) Sedan åt vi lunch och jag fick väl inte den godaste saken direkt, hade föreställt mig något helt annat. Haha, men spelar roll. Jag åt i alla fall. Sen va det match igen mot typ Hammarby. Och ja, det kanske inte va så lyckat av mig att ha på mig min hammarby tröja just idag :P men det va ju en tjocktröja så jag tog av mig den. Men det hade jag nog inte behövt göra. För Hammarby vann.
Sen va det bara hem och på kvällen grillade vi Hamburgare, super gott :D
Jag va med älsklingen, Julia på kvällen :D och senare kom en norsk tjej (som är jämgammal med mig) och hennes mamma hem till oss. Jag har typ aldrigt träffat den tjejen, men det va super kul iaf. Vi hade väldigt roligt. Och Zacs kompis Jesper (Jeppe) va här och förgyllde  våran kväll. Asså det är typ örbys roligate kille ;)
Nu ska jag väl snart ta och sova XD Men ska bara titta lite på bloggar först och facebook. Ha en bra kväll alla där ute :P

// Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0