Prao veckan!!!

Hejsan :D
Den hära veckan så har jag varit på min prao-plats som är på dagis i Örby. Heheh, lat som man är så tog man ett ställe som ligger nära, och så har mamma jobbat på det stället i typ 10 år. Fast hon jobbar inte där nu, nu är hon typ fritislärare i en klass. Spelar roll, iaf så har jag haft en super trevlig och mysig vecka. Fast det är faktiskt ganska intensivt att jobba på dagis :O. Det är en ganska hög ljudnivå och det är inte så lugnt vid tex. luncherna. Men asså alla barnen är ju bara hur gulliga som helst. Jag och Jenny (från 8b) praoar båda på samma dagis fast på olika avdelningar. Så vi brukar leka tillsammans med barnen. För det mesta killarna, vi brukar typ spela fotboll eller leka massor med olika lekar :D. Idag var det en skön dag och vädret har väl inte riktigt varit på topp de första dagarna. Men nu i slutet av veckan har vädret varit helt okej ;)

OCH IDAG SÅ FYLLER MIN BÄSTA KOMPIS SARAH 15 ÅR!!!

Nu pallar jag inte skriva mer XD


See yaa // Sandra <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0