Praooo!!!

halloj,
Nu är det prao. sorry guys, jag hann inte bloggisch ngt igår, jag hann inte ens komma hem förän jag skulle på agilitykurs med älskpälsk Chippen! As roooligt! 
Jag är iaf, som ni kanske märker, på ett hejdundrande humör! Jag är hos Pappa och Annika nu <3<3 
Jag ska vra här heela veckan! På min födelsedag med, som förövrigt är på Fredag! Yeees.
Jag vet inte vad jag kommer att få, men jag anar att mamam och mormor och morfar har köpt någonting tsm åt mig, hoppas ridläger.
Men det tror jag tyvär inte. för det är jätte dyrt! :(
Juste, ni kan ju alltid hälsa på mig på Himmelska Hundar som ligger på Gärdet, (inget för allergiska människor, eftersom det är ett hundcafé). <3<3

Men nu ska jag inte skriva så mycket mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0