shopping med mamma (L)

Hejsan alla Solstrålar <3

Idag har det varit så himla fint väder!! Sol och blå himmel. Precis som jag vill ha detåret runt! Men idag så passade jag och mamma på att måla om köket. (äntligen)
Vi håller på att renovera, men vi kommer aldrig någon stans. vi ha fortfarande kaklet kvar, och den dära "skivan" som ska vara på bänkarnanog snart färdigbyggt.

Men sen vid typ 11.00 så åkte jag och mamma in till stan och chillade. Vi hade det jätte mysigt. Jag var på jakt efter ett par skor och ett diadem. och mamma vile köpa en tröja. Så jakten började. Men helt plötsligt så möttes vi av en demostration. det var om JESUS. JIPPIE. not. hahah <3
Men iaf, jag hittade världens finaste diadem på Lacoste, typ vid bibloteks gatan. det var brett och bra. och såklart med den  lilla krokodilen på sidan. Jag tror att jag ska åka in och köpa det! (det kostade ca 180 Kr)

Men sedan så gick vi till din sko, och där hittade jag världens finaste sandaler!!! Det var gladiator aktiga. svarta. Mums!
så jag köpte dem!!!
Och sedan så skulle mamma möta upp sin kompis, men hennes nya mobil hade "dött". så vi fick ringa min bror, som var hemma, och be han att gå in på eniro och kolla hennes nummer. lite krånglit men det gick. och nu är mamma i stan med sin kompis Kajsa. Och sitter på ngn båt på drottningholmen och dricker vin haha.  

här är Dagens köp:
 
 Dessa as fina gladiator Sandaler <3<3 älskar dem
 Dem finns att köpa på Din sko fö 250 tror jag

 
Och såklart Vecko revyn, Som jag ska läsa i kvällsolen LOVE <3<3


// Sarah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0