sitter i skolan :/

Siiet i skolan och bloggar, ska egentligen söka info om leukemi.. är det ngn som vet vad som orsakar sjukdommen?
Nej inte jag heller :P
idag så ska jag rida, kanske skiter i det, men man måste ju göra ngt å fritiden :P så ridning passar ju jätte bra.
min kompis sandra jobbbar heldre matte än att vara inne på datan :P INTE OKEJ! haha.
Men jag måste typ börja jovva nu, annars så vlir nog inte min lärare så himla happy. XD
och så kanske min mamma läser detta, mamma jag ska arbeta nu! jag lovar.. hehe.

Sarah <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå hellre jobbar matte :P

Jag gjorde ett tal, på en timme :P SÅ jag tror att vi jobbade lika mycket iaf :P

<3

2009-05-26 @ 17:20:04
Postat av: Sandra

Haha, men jag gjorde bara ett tal sen chillade jag :P

<3

2009-05-26 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0