sitter på bussen..

Hejsan XD

Jag är på asbra humör, och det är ju bra för alla i m in närhet :P
I går så sov Fia, julia och sandra ocer hos mig. aj najs asså! Men idag på morgonen så gick fia och julia ganska tidigt, för de hade saker att göra. Men sandra stannade (L), och vi bestämmde at åka till farsta, och när vi satt på 165, så droppade ett sms in från Vedbände (L). Det stod typ, ja vi behöver hjälp imorgon. Kram PPPersonalen.

Och Vedbände ligger i småland(?!) så när vi kom till farsta ringde jag mamam, och hon hade beställt biljetter till en buss som då gick om ca 2 timmar. då vart det RUSCH hem och packa och sedan sticka tilL TC.
Och nu sitter jag här på busssen mot Korsberga som ligger i vetlanda (SWEDEN) XD.

 

Jag på bussen, det är bara jag och en annan person med :P hahahah fett najjjjs!
Nu sitter jag och skriver med Sandra på MSN (love)


Sarah <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0