YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!

HEJ!
Jag är överlyclkig! livet leker lixom!
I söndasgs när jag kom hem till mamma, så ringde mamma och sa att vi skulle åka och hämta 2 st nya bokhyllor, och dem är sjukt snygga! dem passar as bra in i mitt rum! Och dem ser ut som så här: Dem är i ljus björk elr nåt, i den ena Sektionen så är det som boxar, och i den andra så är det ett vitrinskåp och lådor som man drar ut! dem är jätte fina! Jag tkr att det ser riktigt proffsigt ut! hehe..

Och sen, när jag var klar med att bära in dem och att plocka iordning så ringde mamma och as ungefär så här:
-Hejsan, JAg har ngt jätte kul att berätta! jag kan inte hålla mig tills jag kmr hem, så du får veta nu! Mamma
-Okej, men vad är det? Sarah
- Jo, igår så ringde emma, och sa " vi vill inte vara utan sarah i sommar, Så hon får komma på ridläger 6." Sa mamma
Och Ni som inte vet, så skulle inte jag på ridläger i år, för att det är så dyrt, Men Emma, (hon äger hela stallet, Men mamma har ridit sär sen hon var liten och hon känner Håkan, SOm emma är gift med gätte bra!), Ringde personligen till oss och erbjöd oss ett ridläger! FATTA!??
Jag kommer att få åka på ridläger i sommar! YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!


Men nu måste jag dra till bussen!


XOXO Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0